נושא: אפשר לכבס במכונה תאריך: 12/30/2006 8:27:00 PM
מחבר/ת: אביב להט Cannondale
אני מכבס במכונה פעם בשבוע את כל הבגדים שלי(ויש הרבה),גם את אלו שאני לא לובש. צריך לשים על 30 מעלות בדיוק!!!לא פחות ולא יותר חשוב מאוד שזה יהיה על 30 מעלות אחרת הבגדים יצאו כמו טוקסידו לבן!! מקווה שעזרתי אביב
|