הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/30/2006 8:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב להט Cannondale עם תוכן  אפשר לכבס במכונה
נושא: אפשר לכבס במכונה  תאריך: 12/30/2006 8:27:00 PM
מחבר/ת: אביב להט Cannondale

אני מכבס במכונה פעם בשבוע את כל הבגדים שלי(ויש הרבה),גם את אלו שאני לא לובש. צריך לשים על 30 מעלות בדיוק!!!לא פחות ולא יותר חשוב מאוד שזה יהיה על 30 מעלות אחרת הבגדים יצאו כמו טוקסידו לבן!!
מקווה שעזרתי
אביב


חזרה לפורום