טקסט הודעת פורום
| 12/30/2006 10:08:00 PM |
|
נושא: מכונה, כמו גדול מכונה תאריך: 12/30/2006 10:08:00 PM
מחבר/ת: baby x
יש לנו מינימום של 40 מעלות, ועוד לא יצא לי כלום הרוס. עם סחיטה ועם הכל, מה שכן, לא בטוחה שהייתי שמה במייבש (למרות שלנו אין אלטרנטיבה ולא קורה כלום לביגוד).
תהנה...
|
חזרה לפורום |
|
|