נושא: לשם מה להחליף? תאריך: 12/31/2006 9:21:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
האפשרויות רבות, והשאלה הבסיסית היא - למה לך להחליף? המחיר עולה במהירות עם עליית האיכות, וגם עם תוספת הילוכים. אם אתה נשאר עם אותה מערכת, אפשר להחליף רק רכיבים בודדים. שינוי מספר ההילוכים מצריך לפחות החלפת ידיות וקסטה, ואולי גם עוד רכיבים. מהו התקציב? מה השימוש שאתה עושה באופניים? מה המניע לשדרוג הילוכים (לא נוח להעביר, חסרים הילוכים נמוכים/גבוהים וכיו"ב)
שבוע טוב
|