הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2006 4:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  אני אישית הייתי הולך על רולר ולא טריינר
נושא: אני אישית הייתי הולך על רולר ולא טריינר תאריך: 12/31/2006 4:02:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

הרבה יותר מעניין ומדמה יותר רכיבת אופניים.
אתה מוזמן להגיע (גם מהצפון הרחוק) לאימון רולר שלנו.
ביום חמישי
פרטים כאן
http://172.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=22668&msgid=17031987

לעניינינו - טריינר נועד (בארצינו) לכבות שריפות (מבחינת מחסור בשעות רכיבה. החוכמה לעשות אימונים שובבים עם הרבה ספרינטים - שלא נשתעמם.


חזרה לפורום