נושא: אני אישית הייתי הולך על רולר ולא טריינר תאריך: 12/31/2006 4:02:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
הרבה יותר מעניין ומדמה יותר רכיבת אופניים. אתה מוזמן להגיע (גם מהצפון הרחוק) לאימון רולר שלנו. ביום חמישי פרטים כאן http://172.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=22668&msgid=17031987
לעניינינו - טריינר נועד (בארצינו) לכבות שריפות (מבחינת מחסור בשעות רכיבה. החוכמה לעשות אימונים שובבים עם הרבה ספרינטים - שלא נשתעמם.
|