טקסט הודעת פורום
| 12/31/2006 4:07:00 PM |
|
נושא: תופעה מוכרת תאריך: 12/31/2006 4:07:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
תמיד בפירוק המשאבה יש איבוד לחץ. יתכן שמסיבה כלשהי, אצלך זה קצת יותר קיצוני. אבל אם מצאת את הלחץ שאותו עליך למלא כדי לקבל שקיעה (SAG) רצויה - מה אכפת לך מה כתוב?
ערב טוב
|
חזרה לפורום |
|
|