הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2006 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שתי תשובות...
נושא: שתי תשובות... תאריך: 12/31/2006 4:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

RST GILA הוא בולם פשוט, עם סיכת גריז. הנחיות היצרן הן פירוק, ניקוי וגירוז מחדש מדי חודש או 30 שעות רכיבה - מה שמגיע קודם. מדי רכיבה עליך לגרז את רגליו, ומדי חצי-שנה עליך להחליף אטמים...
אני מרשה לעצמי לנחש שמאז שיצא מהמפעל (לפני כשנתיים), לא פורק הבולם שלך, לא נוקה ולא טופל בדרך אחרת. אם אני צודק - זה מדהים שהוא עדיין עובד!!!

פרק אותו, נקה אותו היטב (כל החלקים הפנימיים, הקטנים והזזים - וגם מבחוץ), וגרז ביד נדיבה את הקפיץ, את מחזיקי השמן, את הזרועות הפנימיות, וכל חלק נע שנראה לך שכדאי לגרז.

דרך אגב, למיטב ידיעתי אין בארץ נציגות רשמית של RST, ואם אין בכונתך (או ביכולתך) לטפל בו בעצמך, מן הסתם לא יקל עליך למצוא מי שיטפל בו, ובעיקר חלפים עבורו (אלא אם כן יש אטמי אנדורו תואמים ;) )

בהצלחה


חזרה לפורום