טקסט הודעת פורום
| 12/31/2006 5:27:00 PM |
|
נושא: תחתון וגופיה למטה , מעל חולצה קצרה ומכנס קצר , תאריך: 12/31/2006 5:27:00 PM
מחבר/ת: איתן לוי
שכבה שלישית - מחממי רגלים וידים או - בגוד רכיבה עליון , מעיל לא בא בחשבון ... אם אתה רוצה להדר , יש כיסוי נעלים
|
חזרה לפורום |
|
|