הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2006 7:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן ארגמן עם תוכן  fuji היו האופניים השניים שלי
נושא: fuji היו האופניים השניים שלי תאריך: 12/31/2006 7:45:00 PM
מחבר/ת: אורן ארגמן

יש לי פה קטלוג שלהם והם נראים מאובזרים נחמד,24 מהלכיםג´אנטים כפולים...
המערכת הילוכים די ישנה אבל לדעתי למרות שאם זה להתחלה תוסיף עוד קצת ותקנה משהו אחר.
בהצלחה :D


חזרה לפורום