טקסט הודעת פורום
| 12/31/2006 7:45:00 PM |
|
נושא: fuji היו האופניים השניים שלי תאריך: 12/31/2006 7:45:00 PM
מחבר/ת: אורן ארגמן
יש לי פה קטלוג שלהם והם נראים מאובזרים נחמד,24 מהלכיםג´אנטים כפולים... המערכת הילוכים די ישנה אבל לדעתי למרות שאם זה להתחלה תוסיף עוד קצת ותקנה משהו אחר. בהצלחה :D
|
חזרה לפורום |
|
|