נושא: כאב ברך אחורי תאריך: 12/31/2006 9:50:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel
בגדול זהו אזור בו גידים רבים מתחברים - התאומים למעשה מתחברים מעל לברך ומכופפי הברך=שרירי הכסל (הארבע ראשי הוא מקדימה) נאחזים מתחת לברך. מבחינת התפקוד הם כולם (בין יתר תפקידם) נקראים מכופפי הברך (מי יותר מי פחות). יש להניח כי אתה מבצע איזשהי מתיחה או עומס אחר ( באנגלית יש לכך מילה אחת = strain) על הרקמות הללו ומכאן הכאב.
התשובה החשובה כבר ניתנה לך ע"י אלעד ויש להנחי כי הבעייה היא בכיוון האופניים\קליטים שלך.
מקווה שעזרתי בהבהרת העסק.
תומר
|