נושא: דאון הילרים אני חייב עזרה! תאריך: 12/31/2006 11:44:00 PM
מחבר/ת: Ronald Amal
אני רוצה לקנות קונה סטינקי(כידי לרכב דאון היל).. ואני לא יודע איזה מידה לבחור. בxc אני רוכב בסביבות מידה 19 (כי כול חברה זה שונה). ורציתי לדעת איזה מידה לקנות את הסטינקי .. והגובה שלי הוא 181. מאה אחוז אני יודע שזה או m או s אבל כול חברה זה שונה בגלל זה אני מתיעץ איתכם.... :D [תזכורת: המדיה צריכה להיות מותאמת לרכיבת דאון היל]
|