הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2006 11:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ronald Amal עם תוכן  דאון הילרים אני חייב עזרה!
נושא: דאון הילרים אני חייב עזרה! תאריך: 12/31/2006 11:44:00 PM
מחבר/ת: Ronald Amal

אני רוצה לקנות קונה סטינקי(כידי לרכב דאון היל).. ואני לא יודע איזה מידה לבחור. בxc אני רוכב בסביבות מידה 19 (כי כול חברה זה שונה). ורציתי לדעת איזה מידה לקנות את הסטינקי .. והגובה שלי הוא 181. מאה אחוז אני יודע שזה או m או s אבל כול חברה זה שונה בגלל זה אני מתיעץ איתכם.... :D [תזכורת: המדיה צריכה להיות מותאמת לרכיבת דאון היל]


חזרה לפורום