הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/1/2007 7:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  DH קונה סטינקי
נושא: DH קונה סטינקי תאריך: 1/1/2007 7:49:00 AM
מחבר/ת: baby x

לגבי קונה סטינקי, לפני הדיונים על המידה, רק לציין שהם לא ממש אופני DH במהות שלהם.הזוויות קצת שונות, בסיס גלגלים וכו´. דגם הDH של קונה הוא הסטאב (והסטאב סופרים). עם זאת, אין לי ספק שהם יעשו עבודה משביעת רצון.
לגבי מידה, M. למרות ששוב, לא תבדוק, לא תדע. בDH כעיקרון הרוב מעדיפים שלדה קטנה יותר, אבל M צריך לעשות את העבודה מצוין מהבחינה הזו.
קפוץ לסלאלום וקח סיבוב, אני בטוחה שתרגיש אם הם קטנים מדי.


חזרה לפורום