הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/2/2007 5:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור דביר עם תוכן  אותה בעיה
נושא: אותה בעיה תאריך: 1/2/2007 5:51:00 PM
מחבר/ת: דור דביר

היי!
גם אני נמצא במצב של דילמה דומה.
נראה לי שאני אקנה את הג´יאנט כי הם נותנים יחס של מחיר ותמורה מעולה וחוץ מזה יש באזור מגוריי חנות שמספקת שירות מעולה לג´יאנט שגם על זה עלייך לחשוב כי שירות לפעמים יותר חשוב מסוג האופניים.


חזרה לפורום