טקסט הודעת פורום
| 1/2/2007 5:51:00 PM |
|
נושא: אותה בעיה תאריך: 1/2/2007 5:51:00 PM
מחבר/ת: דור דביר
היי! גם אני נמצא במצב של דילמה דומה. נראה לי שאני אקנה את הג´יאנט כי הם נותנים יחס של מחיר ותמורה מעולה וחוץ מזה יש באזור מגוריי חנות שמספקת שירות מעולה לג´יאנט שגם על זה עלייך לחשוב כי שירות לפעמים יותר חשוב מסוג האופניים.
|
חזרה לפורום |
|
|