טקסט הודעת פורום
| 1/2/2007 5:58:00 PM |
|
נושא: נדבק לי חול לשרשרת..... תאריך: 1/2/2007 5:58:00 PM
מחבר/ת: מיכאל רוטמן
לפני יומיים קניתי אופניים. היום נסעתי איתם בעיר (עדיין לא הגעתי לשטח) ונדבק לי הרבה חול לשרשרת ,למעביר הקדמי והאחורי. לא יודע איך לשטוף את זה :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|