הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/2/2007 5:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכאל רוטמן עם תוכן  נדבק לי חול לשרשרת.....
נושא: נדבק לי חול לשרשרת..... תאריך: 1/2/2007 5:58:00 PM
מחבר/ת: מיכאל רוטמן

לפני יומיים קניתי אופניים.
היום נסעתי איתם בעיר (עדיין לא הגעתי לשטח) ונדבק לי הרבה חול לשרשרת ,למעביר הקדמי והאחורי.
לא יודע איך לשטוף את זה :confused:


חזרה לפורום