נושא: או בדגריזר או במים עם סבון תאריך: 1/2/2007 6:03:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
הסיבה לכך היא שמוכר האופניים כנראה שימן לך כמות נדיבה - דבר טוב לגשם. הבעיה עם זה היא הדבקות של חול - סבירות בד"כ נמוכה בעונה הזו.
או בדגריזר או במים עם סבון ורצוי שהמיים יהיו חמים. תשמן אחר כך עם שמן בכמות נדיבה אבל לא צריך נזילות - תסלק את העודפים.
|