הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/2/2007 6:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  או בדגריזר או במים עם סבון
נושא: או בדגריזר או במים עם סבון תאריך: 1/2/2007 6:03:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר

הסיבה לכך היא שמוכר האופניים כנראה שימן לך כמות נדיבה - דבר טוב לגשם.
הבעיה עם זה היא הדבקות של חול - סבירות בד"כ נמוכה בעונה הזו.


או בדגריזר או במים עם סבון ורצוי שהמיים יהיו חמים.
תשמן אחר כך עם שמן בכמות נדיבה אבל לא צריך נזילות - תסלק את העודפים.




חזרה לפורום