נושא: מבין האפשרויות, הייתי בוחרת בטראנס תאריך: 1/2/2007 6:10:00 PM
מחבר/ת: baby x
הטרק פיול, לא הרגישו לי טוב בדרופים קטנים, וברכיבות אגרסיביות. הטרנס והביקורות עליהן ממלאות את ליבי בחום :)
ולגבי ההארו, למרות שיש לי כמה חברים שיחלקו עליי, אני הייתי מוותרת. לפעמים עדיף להשקיע עוד קצת, ולקבל יותר.
עם זה, אני לא הייתי פוסלת לקפוץ לחנויות ולראות מה שוכב שם, כי ישנם הרבה מאד זוגות משומשים שנשארו בחנות אחרי טרייד אין ואפשר למצוא מציאות נהדרות כך. בנוסף, חנויות מציעות אחריות על שלדות AM משומשות (לרוב כשנה),כך שאפשר למצוא דיל מצוין. ב6000 ש"ח משומשים בהחלט יהוו אלטרנטיבה נאה מאד והמבחר רב יותר. מה לעשות, בימינו ההיצע רב מהביקוש. נצלו את זה!!!
|