טקסט הודעת פורום
1/2/2007 10:40:00 PM
ירדן משל
פורצים בחורשים-אזהרה
נושא:
פורצים בחורשים-אזהרה
תאריך:
1/2/2007 10:40:00 PM
מחבר/ת:
ירדן משל
אל תחנו את רכבכם בחניון ליד שלט הקק"ל (זו שאחרי הפניה לבריכה) בחורשים.
הבוקר פרצו לי את האוטו בזמן רכיבת הבוקר. :((
חזרה לפורום