טקסט הודעת פורום
| 1/4/2007 1:48:00 AM |
|
נושא: מתלבט... אופני AM תאריך: 1/4/2007 1:48:00 AM
מחבר/ת: yossi chen
אני רוכב AM/TRAIL וצריך משהו שיסחוב גם בעליות... בינתיים אני מתעניין בדגמים הבאים (תקציב של כ-7000-10000) KONA DAWG MONGOOSE TEOCALLY JAMIS XLT IRON HORSE MKIII או אולי כדאי להשקיע קצת יותר ולקנות ENDURO או PROPHET?
|
חזרה לפורום |
|
|