הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2007 1:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yossi chen עם תוכן  מתלבט... אופני AM
נושא: מתלבט... אופני AM תאריך: 1/4/2007 1:48:00 AM
מחבר/ת: yossi chen

אני רוכב AM/TRAIL וצריך משהו שיסחוב גם בעליות...
בינתיים אני מתעניין בדגמים הבאים (תקציב של כ-7000-10000)
KONA DAWG
MONGOOSE TEOCALLY
JAMIS XLT
IRON HORSE MKIII
או אולי כדאי להשקיע קצת יותר ולקנות ENDURO או PROPHET?


חזרה לפורום