הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2007 8:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  יש לך צרות טובות...
נושא: יש לך צרות טובות... תאריך: 1/4/2007 8:01:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

לכל אחד מהדגמים שהצגת יש משתמשים מרוצים וביקורות אוהדות. אני מרשה לעצמי לומר שאף אחד מהם לא יהיה נפילה. מן הסתם, רבים ימליצו לך על האופניים שהם עצמם רוכבים עליהם. בתקציב שציינת יש גם עוד דגמים מוצלחים.

ועדיין, הם שונים: בגיאומטריה, בשיטת המתלה ובאבזור. מן הסתם יש גם הבדל בשירות בין החנויות השונות ובין היבואנים השונים.
אין מנוס - קח סיבוב על כל אחד מהם, פסול את אלה שאינם נוחים לך בעליל, ואם לאחר מכן לא יהיה לך ברור מהו הזוג שלך, ישמחו כאן להמליץ.

בהצלחה


חזרה לפורום