הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2007 3:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan rub עם תוכן  .AM
נושא: .AM תאריך: 1/4/2007 3:38:00 PM
מחבר/ת: dan rub

הטאוקלי קבד, שוקל כ-15-16 ק"ג.אנדורו גם כן לא קליל.
לי יש דאווג, שוקל בערך 13 ק"ג, אחלה בעליות ובכלל. אם אתה לא עושה
קפיצות מעל 1.5 מטר, הקונה יתאים לך. יאמיס ואירונהורס גם נחמדים.
תבדוק עוד: Devinchi Chilipepper and more, Giant Trance and Reign, Canfield Balance, Blitz II, Knolly bikes, Transition Preston, Bottlerocket, Commencal and more and more


חזרה לפורום