טקסט הודעת פורום
1/4/2007 3:43:00 PM
מחמוד זועבי
טיפול בבולם
נושא:
טיפול בבולם
תאריך:
1/4/2007 3:43:00 PM
מחבר/ת:
מחמוד זועבי
אני מתכוון לעשות טיפול לבולם שלי (מרזוקי ג´וניור טי), הכוונה היא החלפת שמן, גריז ואטמים. כמה אמור לעלות טיפול כזה פלוס מינוס ??
חזרה לפורום