הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2007 3:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מחמוד זועבי עם תוכן  טיפול בבולם
נושא: טיפול בבולם תאריך: 1/4/2007 3:43:00 PM
מחבר/ת: מחמוד זועבי

אני מתכוון לעשות טיפול לבולם שלי (מרזוקי ג´וניור טי), הכוונה היא החלפת שמן, גריז ואטמים. כמה אמור לעלות טיפול כזה פלוס מינוס ??


חזרה לפורום