הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2007 4:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan rub עם תוכן  5-6000 זה לא הרבה...
נושא: 5-6000 זה לא הרבה... תאריך: 1/4/2007 4:08:00 PM
מחבר/ת: dan rub

טרק: אין לו שם טוב בין הרוכבים. היו הרבה שילדות שבורות...בהחלט לא לכיוון האקסטרים.
הארו: לדעתי חברה לא רצינית. השיפט והאקסטרים לא שילדות איכותיות, תצטער אחר-כך.
ג´אנט: עושים אחלה עופניים. תבדוק גם את ה-Reign
עוד הצעות:
Giant-Trance/Reign, Kona-Dawg/Coiler, Devinchi-Chilipepper/Frantic/Hectik/Remix, Intense-5.5, Transition-Preston/Bottlerocket, Canfield-Balance, Versus-Bltz II, Santa Cruz-Superlight/Heckler/Nomad, Knolly-Delirium, Chumba-EVO/XCL, Commencal-Meta, Ellsworth-Epiphany/Evolve/Moment, Banshee-Chaparral/Pyre/Wraith,


חזרה לפורום