הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2007 4:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan rub עם תוכן  stinky
נושא: stinky תאריך: 1/4/2007 4:15:00 PM
מחבר/ת: dan rub

המידות של הסטינקי שונים קצת. זאת אומרת, שה-Medium אצלם זה כמו Small .
במקומך הייתי נכנס לחנות קונה(סלאלום), מודד, מחליט על מידה ואז קונה משומש!!!

בהצלחה!


חזרה לפורום