טקסט הודעת פורום
| 1/4/2007 4:15:00 PM |
|
נושא: stinky תאריך: 1/4/2007 4:15:00 PM
מחבר/ת: dan rub
המידות של הסטינקי שונים קצת. זאת אומרת, שה-Medium אצלם זה כמו Small . במקומך הייתי נכנס לחנות קונה(סלאלום), מודד, מחליט על מידה ואז קונה משומש!!!
בהצלחה!
|
חזרה לפורום |
|
|