טקסט הודעת פורום
1/4/2007 4:22:00 PM
ofri maya
DHX 5 אוויר
נושא:
DHX 5 אוויר
תאריך:
1/4/2007 4:22:00 PM
מחבר/ת:
ofri maya
למשהוא יש נסיון עם DHX אוויר ואיך הוא לעומת קפיץ שמן?
וגם אם משהוא יודע מה ההבדל בין 2006 ל 2007 ?
תודה
חזרה לפורום