נושא: תתקשר ליבואן תאריך: 1/4/2007 5:01:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ותברר. (נדמה לי שאלה CTC - קישור למטה). המחיר שלהם צריך להיות הבסיס. אחר-כך תוכל ללכת ולשאול את המכונופן החביב עליך. אם מחירו יהיה גבוה יותר, יהיה לך בסיס להתמקחות (או להמנעות...). אם המחיר יהיה דומה או עדיף - לך על זה.
בכל אופן, בולמים הם אחד האביזרים הפחות נוחים לתחזוקה עצמית, כך שאני מאוד בעד לתת ל"אבא" שלהם לטפל בהם. ודרך אגב - רוב החנויות פשוט יעבירו את הבולם ליבואן לטיפול.
בהצלחה
http://www.ctc.co.il/_Articles/Articles.asp?CategoryID=29
|