טקסט הודעת פורום
| 1/4/2007 6:07:00 PM |
|
נושא: סינגל ספיד תאריך: 1/4/2007 6:07:00 PM
מחבר/ת: בנג´י מלמד
אני רוכב אורבן/סטריט/דירט, ויש לי Kona Scrap. אינ רוצה להחליף לסינגל ספיד, אבל פשוט אין לי כסף לזה. אם אני אוריד את ההילוכים והמעבירים ואני אקצר את השרשרת (שיטת הסינגל ספיד הזמנית), זה יהיה נוראי? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|