נושא: לא ממש - השאלה היא - למה סינגל ספיד? תאריך: 1/4/2007 6:34:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם זה כי אתה ממש לא זקוק להילוכים, ומעדיף מערכת פשוטה ואמינה - אין לך בעיה. אם זה כי אתה רוצה להוריד משקל - אתה מוריד מעט פחות. אם זה בשביל הסטייל - זה ממש לא סטייל....
אני כרגע רוכב XC על SS שהרכבתי מאופניים ישנים, בדיוק כמו שאתה מתאר. אז יש לי המון גלג"שים מיותרים. אז מה?
לך על זה, וכשיהיה תקציב - תדאג לסטייל....
בהצלחה
|