הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2007 6:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא ממש - השאלה היא - למה סינגל ספיד?
נושא: לא ממש - השאלה היא - למה סינגל ספיד? תאריך: 1/4/2007 6:34:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם זה כי אתה ממש לא זקוק להילוכים, ומעדיף מערכת פשוטה ואמינה - אין לך בעיה.
אם זה כי אתה רוצה להוריד משקל - אתה מוריד מעט פחות.
אם זה בשביל הסטייל - זה ממש לא סטייל....

אני כרגע רוכב XC על SS שהרכבתי מאופניים ישנים, בדיוק כמו שאתה מתאר. אז יש לי המון גלג"שים מיותרים. אז מה?

לך על זה, וכשיהיה תקציב - תדאג לסטייל....

בהצלחה


חזרה לפורום