הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2007 8:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בנג´י מלמד עם תוכן  תודה, אבל
נושא: תודה, אבל תאריך: 1/4/2007 8:10:00 PM
מחבר/ת: בנג´י מלמד

זה לא קשור לסטייל או לשגעון הסינגל ספיד שקורה בזמן האחרון, אלא פשוט כי כך נהוג והרבה יותר נוח לאורבן/סטריט/דירט. פשוט הייתי צריך מישהו שיאשר את זה.
תודה רבה! :p


חזרה לפורום