טקסט הודעת פורום
| 1/4/2007 8:10:00 PM |
|
נושא: תודה, אבל תאריך: 1/4/2007 8:10:00 PM
מחבר/ת: בנג´י מלמד
זה לא קשור לסטייל או לשגעון הסינגל ספיד שקורה בזמן האחרון, אלא פשוט כי כך נהוג והרבה יותר נוח לאורבן/סטריט/דירט. פשוט הייתי צריך מישהו שיאשר את זה. תודה רבה! :p
|
חזרה לפורום |
|
|