נושא: אישית הייתי ממליץ לך על הmasi תאריך: 1/5/2007 6:06:00 PM
מחבר/ת: אביב להט Cannondale
קודם כל זאת חברה איטלקית שחברות איטלקיות ידעות באיכויות הגבוההות שלהן ובדר"כ במחירים יקרים מאוד... המאסי ישתלמו לך יותר מכל האופניים האחרות שרשמת מסיבה אחת פשוטה:שאר האופניים שרשמת הספיישלזד והמרידה מגיעים עם מערכת של 9 הילוכים והמאסי מגיעים עם 10 הילוכים שזהו הסטנדרט החדש!. עוד דבר אחרון שהייתי ממליץ לך לבחור במעמד הקנייה זה את הקסטה ביחס של 25-12 שיניים ולשנות את המעצורים המעמד הקניה לshimano ultegra שהם מעצורים פצצות. מקווה שעזרתי אביב
|