נושא: ואם הייתי דמות מוכרת אז כן היה מותר???? תאריך: 1/6/2007 8:25:00 AM
מחבר/ת: אלון רחבי
מה הקשר למוכר או לא מוכר?? ומה הבעיה עם גוף לא מוכר?למה לא לתת לו הזדמנות לפרוץ החוצה? האם זאת בעיה שצצים עוד גופים המציעים את אותו שירות?הפורום ומנהליו אמורים לעודד דבר כזה,שעושה חיים קלים יותר לרוכבים,לא? בכל מקרה שיהיה שבת שלום לכולם ורכיבות בטוחות.
אלון רחבי -מדריך טים מצמן שרון 052-3199339
|