טקסט הודעת פורום
| 1/6/2007 8:02:00 PM |
|
נושא: למה לא להשתמש בגיר של שימנו כמות שהוא? תאריך: 1/6/2007 8:02:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מה זה רוכב מתחיל? למה לא לקנות אופני מתחילים רגילים, ולשדרג את מערכת ההילוכים במעמד הקניה? זה יעלה פחות מ5000$ בודאות. למעשה, כנראה שזה יעלה פחות מ1000$...
למה האופניים מיועדים?
|
חזרה לפורום |
|
|