הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/6/2007 8:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  למה לא להשתמש בגיר של שימנו כמות שהוא?
נושא: למה לא להשתמש בגיר של שימנו כמות שהוא? תאריך: 1/6/2007 8:02:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מה זה רוכב מתחיל?
למה לא לקנות אופני מתחילים רגילים, ולשדרג את מערכת ההילוכים במעמד הקניה?
זה יעלה פחות מ5000$ בודאות.
למעשה, כנראה שזה יעלה פחות מ1000$...

למה האופניים מיועדים?


חזרה לפורום