טקסט הודעת פורום
| 1/6/2007 10:50:00 PM |
|
נושא: זה בכלל לעיר תאריך: 1/6/2007 10:50:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
סדרת NEXUS של שימאנו מיועדת לעיר או לטורינג,אבל מה שבטוח היא איננה מיועדת לDH מה הפלא שהיא תקרוס תחת הלחץ העצום... מחפשים תיבת הלוכים ללא בעיות כנסו ל NICOLAI.NET ותראו את פאר היצרה בתחום
|
חזרה לפורום |
|
|