טקסט הודעת פורום
| 1/7/2007 2:26:00 PM |
|
נושא: לא מכיר אף אחד מהזוגות תאריך: 1/7/2007 2:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל אני רואה שאין תגובות אחרות...
שתי האגורות שלי - קשה לי להאמין שתוכל ליפול עם אחד משניהם. סיבוב נסיון כבר עשית? שניהם נוחים לך? אם כן - נחכה למכירים שיביעו את דעתם. אם לא - זה הזמן...
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|