הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/7/2007 3:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי אאא עם תוכן  מעצורי וי
נושא: מעצורי וי  תאריך: 1/7/2007 3:51:00 PM
מחבר/ת: צחי אאא

מעצורי הוי של האופניים שלי איבדו את הקפיציות שלהם
שני הקפיצים, אחד בכל צד והמותחן שלו (מין חוט תיל מתכת קטן )
לא נמתחים - אין משהו שבור .
מישהו יכול להסביר לי איך לסדר את זה ?
תודה .


חזרה לפורום