טקסט הודעת פורום
| 1/7/2007 3:51:00 PM |
|
נושא: מעצורי וי תאריך: 1/7/2007 3:51:00 PM
מחבר/ת: צחי אאא
מעצורי הוי של האופניים שלי איבדו את הקפיציות שלהם שני הקפיצים, אחד בכל צד והמותחן שלו (מין חוט תיל מתכת קטן ) לא נמתחים - אין משהו שבור . מישהו יכול להסביר לי איך לסדר את זה ? תודה .
|
חזרה לפורום |
|
|