נושא: אם אכן לא נשבר כלום תאריך: 1/7/2007 4:15:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ברוב השלדות והמזלגות המיועדים לבלמי V יש שלושה חורים שאל אחד מהם עליך להכניס את קצה הקפיץ. אחרי שהוצאת את הזרוע (אני מניח שעשית זאת וכך אתה יודע שלא נשבר כלום), הכנס אותה בחזרה כשהיא במצב "פתוח מדי", כלומר כשהרפידה רחוקה מאוד מן החישוק. זה אמור לעשות את מה שאתה רוצה.
אם הקפיץ נמצא ממילא בחור האחרון ועדיין לא מספיק קפיצי, בדוק אם התושבות לא מלוכלכות. זה עלול ליצור מצב שהזרועות לא חוזרות, אבל מקדם הכח בידית לא יאפשר לך לחוש זאת.
בהצלחה
|