הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/7/2007 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  DH או XC
נושא: DH או XC תאריך: 1/7/2007 6:43:00 PM
מחבר/ת: baby x

אני לא רואה סיבה למה לא את שניהם. או יותר נכון את שלושתם. אני רוכבת DH ונהנית מכל רגע, אבל יש את ה"אבל" של הפציעות. זו פונקציה ששווה לחשוב עליה. בכל מקרה, גם בתחרויות DH יש לחץ, ויש ראש בראש מול מי שבאותה קטגוריה שלך.

היות ולא נראה לי שאתה שואל על רכיבה בשביל הכיף, אלא על רכיבה תחרותית, אני בעד כל השלושה.(אין לי כח להסביר לך את יתרונות השליטה הטכנית והכושר של כביש בDH, אתה יודע את זה גם ככה)


חזרה לפורום