טקסט הודעת פורום
| 1/7/2007 10:00:00 PM |
|
נושא: שריקי תאריך: 1/7/2007 10:00:00 PM
מחבר/ת: עידו זאבי
מה קורה שריקי זה עידו זאבי אני מקווה שאתה מוכן לתחרות ביום חמישי.. ;) אישית אני לא אוהב את האופניים האלה.. סתיו קלומק (אם אתה מכיר) שבר שתי שילדות כאלה. מה המחיר שאתה רוצה להשקיע באופניים חדשים? :confused: עידו
|
חזרה לפורום |
|
|