הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/7/2007 10:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו זאבי עם תוכן  שריקי
נושא: שריקי תאריך: 1/7/2007 10:00:00 PM
מחבר/ת: עידו זאבי

מה קורה שריקי זה עידו זאבי אני מקווה שאתה מוכן לתחרות ביום חמישי.. ;) אישית אני לא אוהב את האופניים האלה.. סתיו קלומק (אם אתה מכיר) שבר שתי שילדות כאלה. מה המחיר שאתה רוצה להשקיע באופניים חדשים? :confused:
עידו


חזרה לפורום