טקסט הודעת פורום
| 1/7/2007 10:42:00 PM |
|
נושא: הקסטה או גלגלי השיניים הקידמיים עקומים תאריך: 1/7/2007 10:42:00 PM
מחבר/ת: uri geo
לכן השרשרת נוגעת בכל סיבוב במעביר הקידמי , האופניים הם IRON HORSE MAVRIK וניסיתי כבר לשחרר את הפדל אך לא הצלחתי להוציא את הקסטה , האם יש לכם עצה , תודה אורי :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|