טקסט הודעת פורום
| 1/7/2007 10:46:00 PM |
|
נושא: לא יכול לחכות... תאריך: 1/7/2007 10:46:00 PM
מחבר/ת: אור שריקי
בעיקרון זה דגם משופר של 2006 כך שהוא יותר אגרסיבי אבל עשיתי בדיקה מקיפה וראיתי שאין עוד אופניים במחיר כזה עם גודל בולם משתנה, אבל מקסימום, ישבר, יש אחריות...
|
חזרה לפורום |
|
|