הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/7/2007 10:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמי לקס עם תוכן  צריך עצה - שרשרת לא עוברת חלק בקסטה אחורית
נושא: צריך עצה - שרשרת לא עוברת חלק בקסטה אחורית תאריך: 1/7/2007 10:49:00 PM
מחבר/ת: עמי לקס

יש לי אופני איירונהורס. החלפתי קסטה אחורית לדגם PG-970 של Sram - גג"ש גדול של 34 שיניים במקום קסטה אחורית של PG-950 עם 32 שיניים. מרגע זה החלפת ההילוכים במעביר האחורי אינה חלקה בפלטות הגדולות. כלומר השרשרת לא עוברת מייד עם העברת ההילוך, יש עיכוב קטן, מה שגורם לתופעה של מעין "קפיצה" של השרשרת מפלטה לקטנה יותר. הבעייה היא רק במעבר מפלטה גדולה לקטנה בפלטות הגדולות. איני יודע אם הסיבה לכך היא החלפת הקסטה או בעייה אחרת. נתונים נוספים לעוניםף השרשרת מדגם HG-73. מעביר אחרוי LX. סובבתי את הבורג שמרחיק את המעביר מהפלטה הגדולה למנוע מגע בין המעביר לפלטה. ולבסוף השרשרת עברה ניקוי ושימון. אשמח לעצה בנושא לפני שאני חוזר למצמן.
:(( :confused:


חזרה לפורום