הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/7/2007 11:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל .נ. עם תוכן  אולי הרבה לא יסכימו איתי, אבל.....................
נושא: אולי הרבה לא יסכימו איתי, אבל..................... תאריך: 1/7/2007 11:57:00 PM
מחבר/ת: יובל .נ.

1. אבל מניסיון הרבה פעמים לא עבד אצלי חלק השילוב שבין קסטה סראם לשרשרת שימנו או שרשרת סראם וקסטה שימנו ולא משנה מה יגיד היצרן או המכונאים.

2. אולי השרשרת כבר שחוקה.

3. ואולי באמת השרשרת קצרה מידי.

*אם בכל זאת אתה מחליף שרשרת מסיבה כלשהי תחליף לשרשרת של סראם בגלל שהקסטה סראם.


חזרה לפורום