נושא: בעיות באורך הסטירר תאריך: 1/8/2007 12:35:00 AM
מחבר/ת: בנג´י מלמד
יש לי Kona Scrap, והלך לי הבולם אז קניתי חדש. באתי להרכיב אותו, אבל הסטירר היה קצר מדי, ואמרו לי שאני צריך סטם קצר(מקוצר)יותר. לפי דעתי שום סטם לא יהיה קצר מספיק, אבל מה עושים? {זיכרו כי אני בתקציב זעיר, אם כי אפילו מתחת לאפס} :(( :confused: :(( :confused: :(( :confused: :(( :confused: :(( :confused:
|