הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/8/2007 2:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אין קשר
נושא: אין קשר תאריך: 1/8/2007 2:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

סטם קצר משנה את מיקום הכידון ביחס לסטירר.
סטירר קצר פשוט לא בולט מספיק מעל צינור הראש, ולכן הסטם לא מחזיק אותו מספיק חזק, ועלול להשתחרר בעומס. אל תרכב כך!!!
לפי התיאור שלך הבולם לא מתאים במצבו הנוכחי לאופניים. אם תעלה צילום אוכל לנסות להעריך אם אכן כך.

אם קנית את הבולם מחנות - גש להחליף.
אם קנית יד שניה ואפשר להחזיר - סבבה, אחרת - נסה למכור ולקנות אחר, הפעם, עם סטירר באורך מתאים...

בהצלחה


חזרה לפורום