טקסט הודעת פורום
| 1/8/2007 9:35:00 PM |
|
נושא: אתה מתכוון.. תאריך: 1/8/2007 9:35:00 PM
מחבר/ת: אפי שניידר
לזה...http://www.tapuz.co.il/bike/showTrip.asp?cid=55&tripId=218
זה נשמע ממש טוב ... תודה :)
רק שתי שאלות ..
1. האם אפשר לרכב שם השבוע..(גשם) ? 2. אולי יש מפה יותר ברורה ..?
|
חזרה לפורום |
|
|