טקסט הודעת פורום
| 1/8/2007 10:11:00 PM |
|
נושא: ירון .. תאריך: 1/8/2007 10:11:00 PM
מחבר/ת: אפי שניידר
טוב היסתדרתי על המפה בהדפסה היא יצא בסדר גמור וגם ההסבר המילולי נורא עזר רק תגיד ..בערד באיזור המלונות ..יש איזה סימון לירידה לשטח?
תודה מראש ..
|
חזרה לפורום |
|
|