טקסט הודעת פורום
1/9/2007 8:38:00 AM
צחי בר סלע
יש כבוד!
נושא:
יש כבוד!
תאריך:
1/9/2007 8:38:00 AM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
תמונה של הנחיתה, יש?
סתם, סתם... אפילו לחלום בלילה על קפיצות כאילה אני לא מעז... כל הכבוד!
(גם תמונה טובה, בניגוד להרבה)
חזרה לפורום