טקסט הודעת פורום
| 1/9/2007 4:44:00 PM |
|
נושא: מלך הוא לא אבל תותח הוא כן תאריך: 1/9/2007 4:44:00 PM
מחבר/ת: אביב להט Cannondale
אם הוא היה אלוף ישראל או משהו בסגנון אם הכמות אימונים שלו הוא כבר מזמן היה צריך לקחת את אליפות ישראל כמה פעמים ברצף..!!אבל יישר כוח מקווה לראות תוצאות יפות
|
חזרה לפורום |
|
|