הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2007 9:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר בג´ה עם תוכן  אם אני לא טועה...
נושא: אם אני לא טועה... תאריך: 1/9/2007 9:49:00 PM
מחבר/ת: ניר בג´ה

הייתה עליהם ביקורת ב- MTBAction. אם מדובר באותו דגם, אמרו שהם אחל´ה אופניים ביחס עלות תועלת.


חזרה לפורום