הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2007 11:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אוהד בן חמו עם תוכן  נגנבו אופניים נ-ד-י-ר-י-ם!!
נושא: נגנבו אופניים נ-ד-י-ר-י-ם!! תאריך: 1/9/2007 11:36:00 PM
מחבר/ת: אוהד בן חמו



גנבו לי היום את הדווינצ´י ווילסון מהחנות בת"א באבן גבירול,
חברים אני מבקש את עזרתכם המלאה בנושא,מדובר בחלק מליבי, אני לא צוחק ההשקעה הכספית פחות משחקת עניין אני ממש חייב למצוא אותם!
את המפרט אני לא יפרט כאן רק שיש להן בולם קידמי 40 וברקסים XT חוץ מזה יש רק 2 כאלה בארץ השניות של מוטונימרוד (נראה לי..) אז אם אתם רואים אופניים לבנים דומות לאלה שבתמונה אז הם שלא יהיו לכם ספקות בכלל
אני זמין -בכל שעה- 2,3,4 לפנות בוקר גם... ב 0523747494
*היו עם גריפים כחולים וכסא של וולו כביש*

!!!פרס כספי -גבוהה- למי שיביא מידע על הימצאם!!!




חזרה לפורום