הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/10/2007 1:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מחמוד זועבי עם תוכן  בולם אחורי
נושא: בולם אחורי תאריך: 1/10/2007 1:06:00 AM
מחבר/ת: מחמוד זועבי

שאלה :
איזה ערכים/ממדים צריך לדעת כדי לזהות בולם אחורי ?? כלומר, מה מאפיין בולם אחורי אחד משני. (לשם השוואה : בבולם קדמי בד"כ מספיק לדעת את המהלך, שיטת השיכוך (קפיץ/אוויר), קוטר רגליות פנימיות וזהו בערך) מה עם בולם אחורי ??


חזרה לפורום