נושא: בולם אחורי תאריך: 1/10/2007 1:06:00 AM
מחבר/ת: מחמוד זועבי
שאלה : איזה ערכים/ממדים צריך לדעת כדי לזהות בולם אחורי ?? כלומר, מה מאפיין בולם אחורי אחד משני. (לשם השוואה : בבולם קדמי בד"כ מספיק לדעת את המהלך, שיטת השיכוך (קפיץ/אוויר), קוטר רגליות פנימיות וזהו בערך) מה עם בולם אחורי ??
|