טקסט הודעת פורום
| 1/10/2007 1:41:00 AM |
|
נושא: Eye 2 Eye תאריך: 1/10/2007 1:41:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
1. Eye 2 Eye - המרחק בין הברגים במצב פתוח. 2. Stroke - כמה הוא נסגר במ"מ. 3. שלא כל בולם מתאים גם אם מידותיו זהות. אני לא בטוח אבל צריך גם לבדוק אם הבולם בעל נפח אויר גדול או קטן - גדול לפרירייד ו-DH קטן לXC עד AM.
|
חזרה לפורום |
|
|